luni, 9 august 2010

Conceptii,Mentalitati,Restrictii.....

De ce?

De ce sa ma supun tendintelor?

De ce sa ascult tot ceea ce zice lumea cand ei nu ma asculta pe mine?

De ce sa imi modelez caracterul dupa vointa celorlalti?

De sa nu ma pot bucura de viata,asa cum vreau eu?sa ma trezesc dimineata,sa ma imbrac in primele haine care imi cad la mana,sa ies afara,sa inspir aer,sa ma plimb de placere,fara sa am o destinatie precisa?
Imi doresc sa imi croiesc drumul in viata dupa principiile mele,dupa mentalitatea mea,sa fac ceea ce cred eu ca este mai bine,sa fac tot ceea ce imi pofteste inima fara sa fiu judecata de restul lumii.....
De ce trebuie sa imi duc toata viata dupa alte si alte principii care sunt "bune" in ochii celorlalti....?

M-am saturat,vreau sa ma eliberez din aceasta inchisoare a societatii,sa fiu libera sa visez,sa am posibilitatea sa ajung sus pe fortele mele...

Asa cum zice un citat al lui Friedrich Nietzsche :"Viata inseamna a transforma constant in lumina si in flacara tot ceea ce suntem si tot ce intalnim" . Ar fii frumos sa imi pot duce existenta linistita,fara sa imi fac griji de parerea vecinilor,prietenilor,oamenilor in general.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu