marți, 10 august 2010

Leapsa de la Anto:X

1.Zi-mi ceva despre tine.Gen cum te cheama,cati ani ai?
Ilie Diana,17 ani

2.Ai porecle?Care?
Dy,Dydy,Dya,Tzaka.....:-??

3.O melodie trista,una perfecta si trei care iti plac mult
Cea trista: Mandy Moore - Only hope
Preferata: Taio Cruz Ft Sugababes - Like a star :X
Radio Killer- Be free
Richard Clayderman - Balada para Adelina
Casa Loco ft. George Hora - La mall:)))

4.Ai animal de casa?Care?
Nu mai am,am pe la bloc o catelusa si un motan:D

5.Daca ai avea un serial tv,cum s-ar numi?
Nu stiu:)) oricum ceva care sa prinda,gen Gossip girl sau Grey's anatomy

6.Primul citat care iti vine in minte.Nu trisa,fara Google
"Bunul renume al unei femei se datoreaza tacerii mai multor barbati"
Humphrey Bogart (Dincolo de bine,dincoace de rau,despre iubire)

7.Desenul animat preferat din copilarie?
Pokemon,Tom & Jerry,mai multe

8.Iti place inghetata?
Da,ffff mult,de fructe cel mai mult si ciocolata:C

9.Ce alt nume ti-ar placea sa ai,daca ai putea avea altul?
Vanessa,Krista......mai multe

10. Zi-mi un banc!
Pai....erau 3 blonde intr-un bar si sarbatoreau de zor si ii tot cereau barmanului bauturi si nah..
Dansau,radeau,de toate......Si intr-un final le intreaba barmanul: Ce sarbatoriti fetelor?
La care una din blonde ii raspune : Pai am rezolvat un puzzle in 3 luni
Barmanul: Asa si?
Alta blonda: Pai pe cutie scria de la 2 la 4 ani :)))

(Daca nu v-ati prins,puzzle-ul era pentru copii de 2-4 ani:D)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu